ايمان رمضان تتعرض للتنمر وبسمة وهبة ترد بعنف

Asma24 يونيو 2020آخر تحديث :
ايمان رمضان تتعرض للتنمر وبسمة وهبة ترد بعنف

تعرضت إيمان رمضان ، أخت الفنان المصري محمد رمضان ، للتنمر على نطاق واسع على وسائل السوشيال ميديا، بما في ذلك شكلها وكيف ظهرت في زفافها الأحد

وتصدرت ايمان رمضان, مؤشرات بحث جوجل بتعليقها على المتنمرين عليها بقولها:”في حاجات الواحد بيتولد بيها ملهوش حق يختارها زي شكله ملامحه لونه الحمدلله مقتنعة جدا بشكلي ومعنديش مشكلة مع الناس اللي شايفني مش حلوة بس ممكن تخلي رأيك لنفسك وبعدين اتعلموا إن الكلمة الطيبة صدقة مش لازم تأذوا حد بكلامكم”.

ايمان رمضان
ايمان رمضان

واستجابت الاعلامية المصرية بسمة وهبة, للسخرية العارمة التى حلت بايمان وقررت الرد عليهم بعنف وقسوة من خلال برنامجها الذى تقدمه على قناة ONقائلة:”كلمة تنمر بسيطة، لو حنوصف بيها الي حصل مع اخت الفنان محمد رمضان وكلمة سخرية برضه وصف سهل، مينفعش يعبر أبدا الحقيقة عن قلة الأدب الي حصلت مع إيمان رمضان، قلة أدب وجهل ومرض..”.

وتابعت قائلة: “العنصرية مينفعش نوصفها بغير كدة على فكرة، ونقول لها بأحلى وأهم يوم في حياتها في يوم فرحها واحنا بنقول لها مبروك، احنا لو ينفع نزغرد لها على الهوا، نعمل لها كدة عايزين نقول لها انت من حقك تفرحي ومتزعليش وتجاهلي حشرات السوشال ميديا..”.

أفادت الأنباء أن زفاف إيمان رمضان وحسام حامد شاركا في الفنان محمد رمضان في فيلا على طريق القاهرة الإسكندرية الصحراوي. وأخوهم الأكبر محمود رمضان والمهندس عبد الحميد والد العريس وأقارب المتزوجين الجدد والأصدقاء المقربين.

قد يهمك ايضا:

شقيقة محمد رمضان وزوجها يخرجان من قسم زايد فى يوم زفافهما

زوجة محمود ياسين تحتفل بيوم ميلاده على طريقتها الخاصة

 

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.

الاخبار العاجلة