أيتن عامر .. عايزة أغني

محمد الرحيمي3 مارس 2020آخر تحديث :
أيتن عامر .. عايزة أغني

كشفت الفنانة أيتن عامر عن مواهبها في الموسيقى والغناء، منذ الصغر، ورغبتها الشديدة حاليا في تقديم أغاني جيدة للجمهور. نشرت أيتن صورة جديدة لها عبر حسابها على Instagram، وعلّقت كاتبة: “وأنا فى المدرسة كان عندى مدرسة موسيقى اسمها مس/ سمر اثرت فيا بشكل كبير علمتنى العزف على كل الآلات الموسيقية وأولها كان الاوكورديون مع إنه كان اكبر منى اصلا.. كنت وقتها فى تالتة ابتدائي وكنت بمشي طابور المدرسة كله وكنت كل يوم انا اللى بعزف النشيد الوطني وموسيقى التمارين ولما كان حد من الشباب بتوع الدرامز كان بيغيب او بيتأخر كانت مس سمر بتمسك الاوكورديون و انا كنت بستلم الدرامز”.

View this post on Instagram

و انا فى المدرسة كان عندى مدرسة موسيقى اسمها مس / سمر اثرت فيا بشكل كبير علمتنى العزف على كل الآلات الموسيقية و اولها كان الاوكورديون مع انه كان اكبر منى اصلا ? كنت وقتها فى تالتة ابتدائي و كنت بمشي طابور المدرسة كله و كنت كل يوم انا اللى بعزف النشيد الوطني و موسيقى التمارين و لما كان حد من الشباب بتوع الدرامز كان بيغيب او بيتأخر كانت مس سمر بتمسك الاوكورديون و انا كنت بستلم الدرامز ، دة غير انى كنت بطلة حفلات المدرسة من اول فقرة الشعر الفرنساوى لحد استعراض الحب نادانى لحكيم ? حببتنى فى الغنا جدا لدرجة ان كنت فعلا حلمى أكون مطربة و اعمل اغانى حلوة و فعلا لما كبرت و قبل ما امثل مضيت مع شركة انتاج اغانى و نفذت أغنيتين بس قبل ما ننزلهم كنت ابتديت تمثيل و حسّيت انى موهبتى كممثلة اكبر كتير من الغنا و الحمد لله نجحت ، بس لحد دلوقتى فى حاجة جوايا مش قادرة اخبيها اكتر من كدة ( انا نفسي اعمل اغانى حلوة ) و مش قادرة أنفذ الخطوة دى بصراحة ?

A post shared by Ayten Amer (@aytenamer) on

تابعت: “دة غير انى كنت بطلة حفلات المدرسة من أول فقرة الشعر الفرنساوى لحد استعراض الحب نادانى لحكيم.. حببتنى فى الغنا جدا لدرجة ان كنت فعلا حلمى أكون مطربة واعمل اغانى حلوة وفعلا لما كبرت وقبل ما امثل مضيت مع شركة انتاج اغانى ونفذت أغنيتين بس قبل ما ننزلهم كنت ابتديت تمثيل وحسّيت انى موهبتك كممثلة اكبر كتير من الغنا والحمد لله نجحت، بس احد دلوقتى فى حاجة جوايا مش قادرة اخبيها اكتر من كدة “انا نفسي اعمل اغانى حلوة” ومش قادرة تنفذ الخطوة دى بصراحة”. على صعيد آخر، تواصل أيتن عامر تصوير مسلسلها الرمضاني المقبل “فرصة تانية”، من إنتاج شركة سينرجي للمنتج تامر مرسي، وإخراج مرقس عادي، ومعالجة درامية محمد سيد بشير، وتأليف مصطفى جمال هاشم.

اقرأ أيضا:

كندة كلوش تحتفر بصورة انتها على مواقع التواصل الاجتماعي

ريم غزالي وآخر تطورات حالتها الصحية بعد الورم الخبيث

مسلسل See يحقق نجاحات كبيرة

التعليقات

عذراً التعليقات مغلقة

اكتب ملاحظة صغيرة عن التعليقات المنشورة على موقعك (يمكنك إخفاء هذه الملاحظة من إعدادات التعليقات)
    الاخبار العاجلة